Nü egy álom megvalósítása nnnn
Nőies, kifinomult, nyers és feminim. Ez volt az a stílus, amit megalkotott Jannie és Lars Schacksen 1997-ben Nü néven.
A Nü franciául meztelent, kínaiul nő-t jelent, mely tökéletesen illeszkedik a tervezők elképzeléséhez, hogy egyszerűséggel, természetes anyagokkal mutassák be a márkát, mely egy laza, vagány stílus némi bohém beütéssel is. A tervezést és a minőséget kiváló tervezőik biztosítják. Nagyon aprólékos gondossággal tervezik és gyártják termékeiket.
A kollekciók tervezése során, mindig arra törekednek, hogy a színek harmonikus összhangban legyenek. A luxus anyagok, mint a selyem, gyapjú és a bőr, bőrrel díszített termékek, hímzések egy gyönyörű és tökéletes megjelenést biztosítanak, viselőjéről már messziről megmutatja, hogy Nü ruhát visel.
A cég rettentően gyors fejlődésével együtt a Nü is gyorsan meghatározó termékké vált a női ruházati piacon.
A Nü kollekcióit mára már piacvezető boltok forgalmazzák szerte a világon, úgy mint Dániában, Norvégiában, Svédországban, Faroe-szigeteken, Németországban, Angliában, Franciaországban, Hollandiában, Belgiumban, Olaszország, Svájcban ,Ausztráliában, Kanadában, Egyesült Államokban, Magyarországon.
A Nü hamar egy keresett divat márka lett, mely óriási növekedést mutatott be évről-évre, a cég a pénzügyi napilap Borsen elemzése alapján, ötször nyerte el a legdinamikusabban fejlődő cég díjat.
Fontos céljuk egy egészségesen felépített cég működtetése elégedett dolgozókkal, elkötelezettséget éreznek és segíteni próbálnak a világ etikus dolgai iránt!
A nü filozófiájához tartozik egy nagyon szoros kommunikáció a vásárlóival, ügyfeleivel, ez adja meg a legfőbb útmutatást és véleményt a kollekcióikkal kapcsolatban.
Álmuk olyan stílusos ruhák kreálása, melyek egyedi stílust képviselnek a legmagasabb minőségben.
Mi ezt az álmot nyújtjuk neked a Nü termékekkel.